ahsenyy aynı seyleri yasamisiz gibi. Hamileyken bobrekte tas var dediler dogum sonrasi doktora gittim tas yok yumurtalikta kist var dediler aradan aylar gecti dur dedim su kiste bir baktirayim doktor bakti. Budefada farkli birsey duydum kist yokmus erimis sanirim. Benim cok yogun pembemsi akintım ve ayin yarisi kadar adet sancisi gibi sancim oluyordu ben hep kiste baglamistim yani bu şikayetlerimde vardi aslinda neyse doktoe bakti kist yok ancak spiralin kaymis dedi. Ve saglik ocagindakj hemsire falan da cok sasirdi cunku daha cok yeni 8 ay falan oldu takali o sekilde ogrenmis oldum