Sezeryan olalı 2 buçuk ay olucak ama acaip derecede bel ağrısı yasiyorum. Özellikle ayaktayken ve bebeğimi beşiğinden alırken. Çoçuğum kilo aldikça tasıyamicakmisim gibi hissediyorum bu ağrıdan dolayı ☹ aynı sorunu yaşayan var mı yoksa bi ben mi böyle oldum