Çalışan anneler ek gıda sürecini nasıl yönetiyorsunuz ? Neler hazırlıyorsunuz? Ben yarı zamanlı çalışıyorum. 13 aylık ikizlerim var, akşamdan bir şeyler hazırlıyorum, bakıcı yediriyor ama bazen yorgunluktan vaktim olmuyor. İşten gelince makarna tarzı şeyler yapıyorum. Siz neler hazırlıyorsunuz, nasıl yapıyorsunuz? Ayrıca yemek konusunda neler yapabilirim, buzluğa atıp hemen yapabileceğim neler var, fikir istiyorum