Kızlar çocuğumun gözünü evdeki kedi tırmaladı gözünün içi kan doldu ben delirdim acile götürdüm apar topar koşa koşa. 4 doz kuduz aşısı verdi belirli aralıklarla götürücem ama gözünü uzaktan bakıp bir şey görünmüyor dedi yakından bakmadı oğlum şuan ağlamıyo gözünü de kırpmıyor öyle normal bakıyor iki gözü de ama başka doktora da götürsem mi çok tedirgin oldum yakından bakmadı çünkü ne bileyim evdeki deccal sağolsun daha önce benim dudağımı da parçalamıştı dikiş attırdım alt üst. Biraz tırnakları da uzun yolduğunda da tam yoluyor yani eşşek herif o yüzden tedirginim başına gelen var mı