Bebeğim 53 günlük bu hafta nezle olmuştu burnu tıkalıydı doktora gittik açtılar bende evde açıyorum sürekli daha iyi ama iştahı kesildi zaten biberonla beslenen bi bebekti sütümü sağıp veriyorum iştahı çok güzelken şimdi hiç bişey yemiyor napıcam bilmiyorum 4 günde zayıfladı çocuğum çok üzülüyorum nasıl gelecek bu iştahı yerine yardımedin 😢