Bununla ilgili daha önce de post açmıştım ama cevap alamadım cok .
4 yaş cocugumda minicik bir su damlası seklinde yara cıktı.
Sonra bül şeklinde (yani su dolu) kabarcık seklinde Yayıldı , patlayınca yanık gibi gözüküyor hani yanık su toplarda patlar ya? Öyle.
Bazısı patlıyor Ve kabuklu yara oluyor .
Acılan yaralarda gec iyilesiyor hic
Bilen duyan yasayan oldumu?
El ayak veya su ciceği değil . uyuzda değilmiş.