0311gamze Merhabalar kızlar ben bugün enza homedan iş teklifi aldım ama daha önce çalışan var mı orada ya da bilen, görüşmeye çağırdılar ama eğer ücret olarak düşük ise (asgari) gitmeyi pek düşünmüyorum açıkçası ?