Kitsu Selam! Bir sıcak çiko fanı olarak favori tarifimi paylaşayım:
100 gr bitter çikolata (kakao oranı %70 olsun)
1 lt süt
1 kaşık vanilya şurubu (vanilya çubuğu varsa dehşet iyi olur)
1 çubuk tarçın
3-4 tane karabiber ve bir çimdik deniz tuzu (güvenin bana)
Sütü baharatlarla ısıtıp doğradığımız çikolatayı ekliyoruz, 10 dk kadar dinlendirip süzerek servis ediyoruz. İsviçre usulu sıcak çikolata diye geçer, çok şeker fanı değilseniz tam size göredir, hafifen de yakar. Üf😍