Kızlar ilk bebeğimi adetime daha 1 hafta varken öğrenmiştim. Bu kez isteyerek yumurtlama öncesi ve yumurtlama günü, yumurtlama sonunu hep değerlendirdik adetim 17 Kasım gösteriyor test yapsam çıkar mı içime sanki hamile değilim diye doğuyor ama bilemiyorum ara ara kasıklarima ağrı giriyor başka belirti yok. Adet mi olacağım hamile miyim 🤷♀️