sultan27cihan Bebeğimde iki defa fark ediyorum kendini sıkıyor gibi elleri ve ayaklari ile birlikte ama çok tuhaf gözüküyor titreme desen değil kasılıyor gibi ya normal mı bu özellikle yemek verdiğimde oluyor acaba tadını beğenmediği için mi litfen yardımcı olun
yacaco06 sultan27cihan ya benimki de 5 ay 26 günlük aynısını yapıyor heyecanlanınca genelde ama benim de çok kafama takılıyor neden acaba
sultan27cihan yacaco06 az önce oldu ödüm patladı hani böyle normal olmadığını anlarsın ya titreme gibi değil kasılma gibi ama öyle de değil anlatamadım
yacaco06 sultan27cihan benimli elini kolunu kaskatı yapıp uzatıyor çenesini de kitliyır ama keyfi yerinde yani nöbet geçiriyor diywceğim başka hiç bişey yok ilk çocuğum bi de bilmiyorum hangi dönem ne yapıyorlar