cLearQueen mom97X valla 2 dugune gittik biri benim kuzenim biri esimin kuzeni. Ikisinde de bi sure uyudu. Uyaninca oyun oynadi ciftetelli falan
UrbanMom mom97X annemlerle 2 düğüne katıldım annem esim ben kardeşim aramızda döndük cok oturmadan gittim hep. Yüksek sesten korktu çünkü.
GezginPaNDa mom97X goturmeyerek 😀 Hem bakmasi zor Hem ilgilenmesi zor Hem mikrop var Baba tarafi dugunu ise anane Anne tarafı dugunu ise babanne bıraktık Kiz Arkadaş düğünü ise babaya biraktim