Kızlar iki oğluma da toplu alışveriş yaptım ama toplamda 5 parça eksiğim çıktı 🙄 bu nasıl düzeltilir acaba ? 🤦🏻♀️ Yada başına böyle bir durum gelen arkadaşlar nasıl bı yol izlediniz acaba ? Yoksa o ürünlerim gümbürtüye mi gitti yaaa çok canım sıkıldı 🙁 kolay kazanılmıyor sonuçta bu paralar ve kolay şartlarda da alınmıyorlar bu kıyafetler bu çocuklara 😒 neden dikkat edilmez yani bide toplu yapıldı 5 bin civarı tuttu tüm kışlık alışverişleri 🙄 (3 sweet-1 eşofman-7 li çorap) bunlar yok 1 adette benim siparişim de olmayan sweet konulmuş oda fazla 😒 inşallah düzeltilir bu durum yaaa .. online olarak mı yoksa yakınlarda ki bı lcw şubesinden de düzeltme imkanı olabilir mi acaba ?