Oğlum 32 kızım 12 aylık. Başlıkta ne desem bilemedim çevremde böyle çocuğu olupta ekran vermeden kizmadan vurmadan büyüten anne yok. Oğlum kardeşi doğdu doğalı onu illaki rahatsız ederdi ama son aylarda vurmaları arttı öncelikle sakın kalmayı yapma dememeyi tercih ettik pek sıkıntı yaşamadık ilk günlerde biraz kaba davranıyor vurmuyor sadece merak ediyordu. Bir yıl geride kaldı ama hiç bir şekilde hiç bir düzenim oturmadı. Oğlum genel anlamda hareketli uyku sevmeyen sınırları koyarken zorlandığım bir bebekti. Şu günlerde iki yaş sendromumu yoksa ben mi sınır koymada hata yapıyorum bilmiyorum çok ağlıyor çok bağırıyor herşey e hayr diyor iletişim kuramıyorm günde bazen bir bazen iki kere dışarı çıkarıyorum ve ekran nerdeyse sıfır
İki aydr böyle uyumamiz yememiz özellikle kardeşine tavrlari
Normal değil gibi hissediyorum