fayewong ya bende öyleyim mecburen oynuyorum arabalar hiç beni sarmıyor😂 evcilik olsa yine biraz oynarım bana uygun , anne oynayalım diyor sürekli yok diyince de vicdan yapıyorum 4,5 yasında sırf ayrı oynasın diye manyetik bloklardan aldım belki biraz oyalanır diye yok onda da sürekli anne bunu yapalım şunu yapalım ne yapsın cocuklar bizden başka arkadaşları yok kardeşi var ama oynamayı bilmiyor aksine bozuyor kavga çıkıyor evde 😂😂🥲🥲