Hanımlar kızım tam 4.5 yaşında. Hep heyecanlı, hareketli, her duyguyu üstten üstten yaşayan bir çocuktu ama bu sene okula başlayınca işler değişti. Okulu yarım gün çok seviyor öğretmenini de okulu da hatta gitme kızım desem hayır anne gidicem diye ağlar. Dönem başladığından beri istediği bir şey olmayınca ya da atıyorum etkinliği kendi istediği gibi kesemeyince hemen çok sinirleniyor ve bağırmaya başlıyor. O an kimseyi duymuyor resmen. Evde de aynıydı ama evde tek ben en fazla sakinleşmesini bekleyip doğrusunu anlatıp geçiyordum. Öğretmeni sınıfta 20 çocuk var o bağırınca herkes bakıyor haliyle noldu diye diyor. Aslında ne yapması gerektiğini de biliyor mesela ben oyun oynarken onunla sinirlenmiş gibi yapıyorum bağırmış gibi hemen bana ‘anne sakin ol bir nefes al konuşabiliriz, sorun değil’ diyor ama uygulamada yok maalesef. Böyle giderse okuldan almak zorunda kalacağım ama o kadar çok üzülüyor ki okula gitmek istiyorum diye. Var mı böyle bir durum yaşayan çocuğuyla her türlü öneriye açığım artık gerçekten :(