Elf112 canım merhaba,
maalesef her bebek kendine özgü. Kızım 2 aylıkken 6 saat deliksiz uyurdu şimdi 7 aylık ve 3 saat uyuduğunda şükrediyorum. Doktorumuz 9. aya kadar bozulur sonra toparlanır dedi. Şimdi daha minik seninki, gece gündüz farkını anlasın daha rahat edersin annesi. Ama öyle belirli düzen rutin bekleme canım benim, bir düzene alışıyorsun başkasına geçiyor bebek :) anne olmak bu yüzden zormuş, sürekli başka şeyler çıkarıyor karşına :)