sevdapk Bütün gün çığlık atıyor aa diye bağırıyor normal mi? Ba be heceleri daha başlamadı. Uyku öncesi karanlıkta be ba p harfi b duydum ama uyumadan önce karanlıkta kendi kendine. Aynı şeyleri yaşayan var mı?
Retzja sevdapk Uzunca bir süre 😂 En yüksek desibel ne kadar bağırabiliyormuşum diye deneyecek falan 😂
sevdapk Retzja sizde mi aynı durumu yaşadınız :) ba be hecelerini daha çıkarmadığı için hep çığlık olunca bi endişelendim :)
gizememre sevdapk bir süre sonra o sesler babıldamaya dönüşüyor annesi ba ba ba , de de de ama her çocukta farklı oluyor bu süre 🥰
nnoktaa sevdapk bugün dışarı çıkarken oğlum ayakkabı yerine terlik giymek istedi. Apartman inledi. 22.5 aylık. Duyan çocuğu dövdük zanneder öyle bir çığlık kıyamet 😂😂😂😂