BeybininAnasi Bugün sağım yaparken sol mememden beyaz, sağ mememden ise daha sarı, daha yoğun süt geldiğini fark ettim. Sağ göğsümden baştan beri daha fazla emziriyorum, ondan kaynaklı olabilir mi, merak ettim. Fikriniz var mı? :)
annebusesi Arka süt geliyor o göğsü fazla emzirdiğin için.. Ön süt göğüste biriken besleyici olmayan süte denir. Ön sütü emdikten sonra arka süt gelir yağlı ve besleyici olan odur. Göğüslerinizi eşit emzirirseniz ilerde olabilecek boyut farkları vs. Yaşamazsınız birde önsütün fazla birikmesi yani beyaz süt gelen göğsünüzü emzirmediğinizde biraz sağıp öyle emzirebilirsiniz.
BeybininAnasi annebusesi sağ mememde pek uç yoktu. Çıkarana kadar silikon uç, sağım falan derken onu emmeye başlaması da zaman aldı. Hala o meme için bir pozisyon bulabilmiş değilim zaten. Sanırım zamanla oturacak. Teşekkürler cevap için ❤️
Alliswell Ben de sağıyorum benim de öyle. Sol meme daha büyük daha fazla miktarda sarı süt geliyor sag meme küçük hem az hem beyaz süt geliyor. Aslında doğduğunda uygulama ile hep not ederek emzirdim sağ sol eşit ama eskiden de sol daha büyüktü şuan fark daha da açıldı 😂
BeybininAnasi Alliswell benim de günden güne fark açılıyor hissediyorum ben de 😂😂 daha fazla emdiği füze gibi, diğeri limona evriliyor 😂
Ezell Alliswell benimde sol taraftan daha fazla yagli ve sari sut geliyor diger taraftan cok az beyaz şeffaf bi sut geliyor siz bu durumu duzeltebildinizmi ilk baslarda ayni geliyordu ikisindende