ikikedibirbebek yaklaşık 4. Yada 5.Ayından itibaren kendi kedine yatağınada uyurdu yanında yatmamızı dahi istemezdi şu an 22 aylık son 2-2,5 aydır hep yanında istiyor nasıl aşabiliriz bu durumu
nnoktaa ikikedibirbebek 2 yaş sendromu geliyor olabilir. Benim oğlum da 22.5 aylık. Gece masal okuyorum uyuttuktan ve derün uykuya geçtiğinden emin olduğum vakit yanından ayrılıyorum. Bizim sıcaklığımıza ilgimize ihtiyaçları var şu an. Bir yandan da şöyle düşünüyorum er ya da geç zaten yalnız başına uyuyacaklar bir süre daha bu güzel anlarını birlikte yaşayalım. 🥰
ikikedibirbebek nnoktaa derin uykuya geçince bizde yanından ayrılıyoruz fakat 2-3 saat sonra uyanıp ikimizden birinin elini tutup birlikte uyumak istiyor uykuya geçişte sorun değil ama geriye kalan biraz zorluyor deli yatıyor zor sığıyoruz 😂
nnoktaa ikikedibirbebek bizimki park yatakta yatıyor. Yatağıma bitişik. Yan tarafını açtım. Yatağı üç kişilik yaptım resmen. Bazen bi bakıyorum çocuk ortada ben beşiğe kaymışım 😂 analık zor ne diyelim geçecek bunlar da 🥰💙