Bebeğim tam üç aylık oldu 2800 kg ile hastaneden çıktık şuan 4900 falan sadece anne sütü alıyor dr iyi diyor ama ben hep ya doymuyorsa diye korkuyorum. Şu sıralar sürekli çekip bırakıyor hızlı gelirse emiyor. Bazen tanzikli bazen Damla Damla geliyor huzurlu emmesi çok nadir acaba mama versem mi diye düşünüp duruyorum annem bile artık mamaya başla Hem senin için de rahatlık olur hem de kilo alır diyor