Kızlar 7 aylık bebeğim var 8.30 da uyur gece 12 uyku maması veririm ve sabaha kadar uyur ama şeyi merak ettim internette bu ara bebeğin biberon ucunu tereyağına sürüp mama içtiği zaman kesintisiz uyuyormuş ve yorumları felan şok edici herkes işe yaradığını yazmış deneyen var mı böyle yöntemleri olan şunu yapıyorum diyen merak ettim