Mnli lekeli leri falan alıyorlar yani. Benim kızımın temiz kıyafeti çok az var onları hatıra olarak saklayıp kalanını versem çok iyi olur. Dediğiniz gibi lekeli yada kötü durumda olunca insan vermeye utanıyor zaten o şekilde kıyafet giydirecek benimde etrafımda kimse yok