hatice6868 Meraba kızlar bebeğim doğmadan önce siveno deterjan aldım hiçbir kaka lekesi çıkmadı hiç memnun değilim bebeğime doğal ne kullanabilirim, yada siz ne kullanıp memnunsunuz, illa doğal olması şartmı düşüncelerinizi yazabilir misiniz
gizem6767 hatice6868 e bebek leke çıkartıcı toz var onu kulanıyor dum önce toz atıp sıcak suda bekletiyordum suyunu sıkıp makıneye atıyordum sımdı 19 aylık sadece makıneye kendı tozumla o tozu atıyorum
oylesinebiri__ hatice6868 baby me toz leke çıkarıcı kullanıyordum ama bazı kıyafetlerine zarar verdi rengi değişti hep vanish kosla kullanıyorum artık
momas hatice6868 büyüdükçe herşeyi daha çok lekelenmeye başladı. Ben önce rossmandaki fıs fıs leke çıkarıcıdan sıkıp suyla çitiliyorum daha da çıkmazsa glint sıkıp çitiliyorum. Deterjan siveno almıştım ama kokusunu beğenmedim bide çamaşırlar sertleşti. Dibinde kaldı bitti neyse ki şimdi e bebekte indirim vardı life by fakir aldım hemde 1 al 1 bedava var hala devam ediyor 260 tl ye 2 bidon aldım kokusu da hoş bakalım daha denemedim iyidir herhalde zaten herşeyi Çitileyip atıyorum yani
nnoktaa hatice6868 siveno kullanıyorum. Bekleyen lekeyi maalesef çamaşır suyundan başka bir şey çıkarmıyor. Ama dışkı lekesini daha leke yeniyken beyaz sabunla çitileyip sıcak suda bekletiyorum.
hayrunn hatice6868 bende siveno kullanıyorum. Çok memnunum lekeler için zaten leke çıkartıcı kullanmak şart hiç duymadım direkt çıkartan bi deterjan
earsln Bende sivenodan hic memnun kalmadım.Lekeli yeri beyaz sabunla çitileyip bekletiyorum sonra makinede yine sabun tozuyla yıkatıyorum tertemiz oluyor.
Papatyaa21 hatice6868 migrosun miniesini deneyin mutlaka ben Çokk memnunum annemlere gittiğimizde yazın falan ayakkabısız bahçeue kaçıyordu o kararmış çorapları bile tertemiz çıkıyordu😇
nnoktaa hatice6868 evet çok şükür çıkıyor. Özellikle yenidoğan döneminde bodysine bulaşırdı. Lavaboda ıslatırdım. Çocuğu yıkayıp altını değiştirdikten sonra hemen sıcak suyu açıp biraz daha çitilerdim sonra beyaz sabunla çitileyip sıcak suda bekletirdim. Ardından makinede yıkanırdı. Bir de ebebek baby me toz leke çıkarıcı var onu kaynar suya atıp lekeli kıyafeti bi gece bekletirdim.
Papatyaa21 hatice6868 paraben boya fosfat vs içermez falan yazıyor ama kokusuz da çamaşırlarda gırç gırç çıkıyor makineden güzel arındığını düşünüyorum ben o yüzden
oylesinebiri__ gizem6767 sarı tişörtü kırmızı yaptı yıkanınca çamaşır suyu dökülmüş gibi oldu ben memnun kalmadım leke çıkarıcı olarak vanish kosla kullanıyorum bebek deterjanı olarak baby me organik sertifikalı kullanıyorum arada duru toz granül sabun da kullanıyorum güzel