Lohusalık bence cok ilginc ve anlasilmasi guc bi surec , vucut bi sekilde kendini toparlamaya calisiyo ama bu her sekilde olabiliyo sizin de mutlaka gececektir ben de bi donarcasina usur titrerdim 10 dk sonra yaniyormusum gibi terlerdim bence kafaniza fazla takmayip akisina birakin , ayaklarinizi sicak suya koyun hem isinirsiniz hem rahatlarsiniz sicak su torbasi da koyabilirsiniz uzanirken, otururken vs zamanla hepsi gececek sevgiler 🌸😊