Biz bugün gittik, bizden önce bir ailenin bebeğini aldılar. Bebek öyle bir ağlıyordu ki nefesi kesilircesine ve aile disaridaydi. Damla verdiler 3 saat sonra gelin dediler. Bebeğin ağlaması ve doktorların aileyi dışarıda bıraktığını görünce ben yaptırmaktan vazgeçtim ve eve geldim