catperson ya benim oğlumun saçı çok uzun 🙈 bağlanıyor belli kısmı öyle diyim 😂 oğlumun zaten saçını tararız. Özbakım saati varmış. Diş fırçalama,saç tarama gibi şeyler var o saatte 😊
Ayakkabı için tüm gün ayağında olcak ya en önemlisi o değil mi ?
Çanta kısmı için aklımda oluştu bir kaç model