Bebeğimi reflü yatağıyla birlikte sandalyenin üstünde koymuştum, dönebildiğinden bebeği bi sandalyede diğer tarafa koydum yani anlıcanız ayakları ve kafasının olduğu taraflar boştaydı, mutfağı toparlıyodum, ayaklarıyla kayıp pat diye yüz üstü düştü üst dudağıyla burnunun üstüne düşmüş direk burnu kıpkırmızı oldu, hastaneye götürdüm hemen sabaha kadar kalın dediler, saat 23den beri hastanedeyiz, benim gibi başına gelen var mı bebeğime bişey olur mu sakinleşemiyorum karnıma ağrı giriyor😣