Kızlar selam, bebeğim 5,5 aylık. Yaklaşık bir buçuk aydır artan bir kusma sorunumuz var. Beslenme sonrası hazmedilmemiş şekilde mamayı kusuyor sonra da şeffaf su gibi kusuyor.
Reflü mamasını sevmedi bebeğim, Gastrotuss işe yaramadı. Doktor son çare Lansor deneyelim dedi, Lansor kullanıp fayda gören var mı?