fulya41 kızım 16 aylık gece beslenmesini kesmek istiyorum kahvaltı yapmıyor çünkü siz ne zaman kestiniz?!
AslanAnnesii12 fulya41 ben baya geç kaldım. 26 aylıkken kendisi bıraktı. Sabah kahvaltı yapar oldu çocuğum. Hiçbirşey yemezdi kahvaltıda ağzına yumurta sürmezdi. Hergün 1 yumurta yer oldu ben şok tabi 😂
Deletedmom_216 fulya41 18 ayinin icinde suan. Bu ayla beraber meme baginliligi da geldi. O yuzden 18 aydan once kesmenizi tavsiye ederim.
neslihanazakli AslanAnnesii12 benmkide 22 aylık gece kalkmıyor mamaya ama ilk uyanılta mama içmek istiyor iki saat sonra kahvaltı yapıyor yani çok denedim direk kahvaltıyı ama mama içmek istiyor hala şuan günde bir kez iatediği için aorun etmiyorum açıkcası ilerleyen aylarda kendiliğinden bırakır umarkm
fulya41 AslanAnnesii12 gerçekten mi benimkide kahvaltıda iki lokma yerse dua ediyorum gerçek miktarda iki lokma 😁 o yüzden sormak istedim
Neshr AslanAnnesii12 bizde 18 aylığız gece beslenmemizi hala bırakamadık mama isterse ne yapıyorsunuz nasıl tekrar uyuuya dalıyor
merve2255 tralicem nasıl yaptınız peki şuan 10 aylık olacak gece 3-4 defa emmek için kalkıyor Gündüz uykuları da berbat iki uyku yapması lazım dedi doktor bi uykuyu zor yaptırıyoruz
fulya41 eleftwins ben hala sağıp gündüzleri enjektörle süt veriyorum biberon reddi var, geceleri emziriyorum. suan sütü tamamen kessem sizce beslenmesine ve büyümesine kötü bi etkisi olur mu? sanki süt içirmesem aç kalıcak gibi düşünüyorum işrahsız çümkü
blueberryyy__ fulya41 tam 10 aylık kendi kendine bıraktı bende uyandırmıyorum. Gündüz ek Gıda güzel yiyor yatmadan mama içiyor.Sabaha kadar uyuyor maşallah 🧿
nurhayat97 blueberryyy__ maşallah öncesinde sık emiyor muydu geceleri benimki de 10 aylık ve 2 saatte bir kalkıyor emmek istiyor çok yorucu oldu artık alışkanlık etmiş iyice ne yapıcam hiç bilmiyorum
dilekkk1 blueberryyy__ maşallah öncelikle hep böyle devam etsin. Uyutma yönteminiz ne acaba sallama falan mı kendi kendine uyuyabiliyor mu destekle
glsm09111807 blueberryyy__ Ayyy maşallah 16 aylığız sabaha kadar memede uyumak istiyor nasıl bıraktırcam bilmiyorum
dilekkk1 nurhayat97 benimki de 9 aylık yenidoğan gibi olduk 6. Aylarında falan böyle değildik 7. Aydan sonra ne oldu anlamadım çok yorucu ne yapıcz bi de benim ki emzik kullanıyordu şimdi onu da bıraktı tamamen bana odaklı
mervesare01 nurhayat97 bende sagip veriyorum ve dediğiniz gibi 2 saatte Bi yani az bir şey de olsa İçecek o sütü. Benimki de 10 aylık olmak üzere yani diyorum yenidogan gibisin 2 saatte Bi uyanılır mı. Sizin de heer seferinde uzunca emiyor mu yoksa benimki gibi Bi iki alıp bırakıyor mu
Pamukhanim_ fulya41 13. Ay 15 günlük 12 gün önce bıraktık gece beslenmesini ama hâlâ kahvaltı yapmıyor. Ama benimki genel anlamda iştahsız
nurhayat97 dilekkk1 bizde uzun zamandır öyleyiz ya emzik var ama yine de emmek istiyor yorucu gerçekten
damla0208 glsm09111807 siz bensiniz ya 15 aylık ve aynı durumdayız geçen gün denedim aralıksız yarım saat ağladı meme için. Açlıktan değil uykuya dönmek için istiyor ama ne pışpıştan anlıyor ne sallamadan yarım saatin sonunda yine o kazandı. Bel bıkın kalmadı yan yatmaktan. Nasıl yapacağız bilmiyorum. Başaranlara helal olsun diyorum.