alpaslanmom_ bebegim0001 neden korkutucu olsun ki arkadaşım yapıyor bu mesleği sadece mesai içi telefon kullanamıyor bu biraz sıkıntı girerken bırakıyorlar çıkarken alıyorlar ulaşamıyoruz kendisine
kabakcekirdegi bebegim0001 Büyük şehirlerde çok rahat değil ilçelerde rahat , birde telefon kullanımı yasak
kabakcekirdegi bebegim0001 öyle cezaevinin içinde olan tüm meslekler öyle cte katipleride zor iş yani