37 gunluk bebegim var dogdugunda emziremedim 1 ay sagıp süt verdim biberonla ve artık cok yoruldum memeye döndü cocuk 1 haftadır memeden içiyo ama sütüm çok ve tazyikli ( sebebi o makinalarla 1ay sagmıs olmam ) çocuk bunu tolere edemiyo bogazuna kaçıyo ve okadar hızlı akıyo ki boş migdeye bi dikişte su içtiğinizi düşünün karnı ağrıyor kusuyor memede sinirleniyor bogazına kaçıyor süt bukadar tazyikli aktığı için de cok gazı oluyor memeden süt vermem ona eziyet gibi. Sizce biberona geri mi dönmeliyim