minikbebegimveben canım doktoruna sor bence ama ben kendimden şöyle hatırlıyorum. Doğum kilosuna ulaştıktan sonra gece 4 saat uyuyabilir demişti doktor. Bence 4 saat iyi bir süre uyandırmana gerek yok. Sen protein ağırlıklı beslenip sütünün kalitesini arttır. 1 aylık bebek zayıflamaz yani, zayıflıyorsa bir sorun vardır , süt yaramıyordur gibi. Eğer zayıfladığından şüpheleniyorsan sağlık ocağında kilosuna baktırabilirsin