ebru23 27 günlük kızım var Doğum yaptıktan sonra yaşadığım stres ve şehir değiştirmem nedeniyle şutum kesildi denecek kadar az hiç vazgeçmedim halada hergun her uyandığında emzirmeye çalışıyorum . Suanda mama ile besliyorum . Mamadan sonra su verilir mi ? Ayrıca cok gaz sancısı var bunun icin ne yapmalıyım . Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Duygu1 ebru23 bende mama ile besliyorum ben veriyorum su gazı için de ayaklarının altına çok sıcak olmayan sıcak su torbası koyabilirsiniz masaj yapabilirsiniz
Kubra34 ebru23 Ben sadece emzirdigim dönemde su hiç vermedim,meme reddinden sonra mamaya geçtigimde su vermeye başladım.Gaz problemi içinse ayaklarını sıcak tutun, mama da gaz yapıyor hipp combiotic öneririm.
ebru23 AliyeAsel kayınvalidem gaz icin bebeğin mamasını rezene cayı ile hazırla diyor ama ben yapmadım sizce yapmalimiyim
AliyeAsel ebru23 hayır tabiki canım yapma onu zararlı olabilir zinco damla kullandım ben ayaklarini sicak tut bebegin canim bi cay kasigi zeytinyagi koyabilirsin mamasina
Nesoo12 ebru23 rezene cayıyla degilde sonradan 1 cay kasıgı verebilirsin reZenenın tohumunu al kaynat ılıdıktan sonra ver birde zinco damla kullan eger mama gaz yapıyosa bebelac gold kullan derim