Arkadaşlar merhaba. 2 yaşında bir kızım var. Doğdu doğalı uykusu hep çok kötüydü. Gündüz uykuları geceye göre daha iyi. Emerken gecede 10-15 kez kalktığı oluyordu. Bir de yazın güneş erken doğuyor ya 1.5 ay saat 5.30 da kalktık. Ben artık günlük 2-3 saat uykuyla 24 saati geçiriyordum. 2 senem böyle uykusuz geçti. Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi. 1 buçuk ay oldu emzirmeyi bıraktım. Gündüz uykuları iyi durumda. Gece uykuları biraz düzelir gibi oldu. Bazı geceler kesintisiz uyudu, bazı geceler de 1-2 veya 3 kez uyandı. Şimdi de 3 gecedir gece 1 de uyanıyor. Sallayarak uyutuyorum. 1 buçuk 2 saat uyutmaya uğraşıyorum. Yerde iki büklüm oturup sallıyorum, uyuyor derin uykuya dalıyor. Yatağına koyduğum gibi uyanıyor. Tekrar sallıyorum , gene uyuyor , gene aynı kalkıyor. 1 saati geçti uğraşıyorum, sürekli yatırıp kaldırmaktan belim koptu. Deliricem artık gerçekten, bu kadar da uyumayan bir bebek olmaz. Karnı tok , güzelce akşama kadar meyvesinden yumurtasına etinden pilavına çorbasına her şeyi yedirdim. Banyosunu yaptırdım, oda sıcaklığı iyi. Neden uyanıyor bilmiyorum, neden yatağına koyunca geri kalkıyor bilmiyorum. Gerçekten 2. Çocuğu düşünmeme sebebimin başında ilk bebeğimin uyku sorunu geliyor. Bazen camı açıp pencereden aşağıya atlasayım geliyor. O kadar yıprandım ki, bittim artık. Sinirimden gece gece bebeğime kızıyorum ama artık sabrım kalmadı. Şu hayatta bana deseler ki bebeği uyuyan annelere özeniceksin, hayatta inanmazdım. Şu anda hayatta tek özendiğim şey bebeği kesintisiz gece uykusu uyuyan insanlar.