fadimeecsk 37+0 da doğum yaptım bende gebelik sekeri vardi bebegim kilolu dogdu 4400 yani kan sekeri düstü ve anlık morarma yaşamış suan seker konusunda sorunu yok ama solunumdan var küvezde
eceonon fadimeecsk kilodan genelde hızlı çıkıyorlar ama solunumdansa 10 güne kadar kalabiliyorlar tedbir amaçlı. Kanda enfeksiyon var mı o önemli
Marianne fadimeecsk siz insülin kullandınız mı hamilelik sürecinizde? Arkadaşım benzer durum yaşıyor, bilgilenmek isterdim. Şimdi 34 haftasında kontrol altında, bir şey olursa sezaryen yapacaklarını söylemiş.