8 buçuk aylık oğlum ne yapsam da yemek istemiyo her gün farklı şeyler hazırlıyorum kahvaltılar ara öğünler akşam yemekleri olduğu gibi çöpe gidiyor.Ayına göre de zayıf olduğunu söyledi doktoru o yüzden daha önem vermeye başladım önceden günde 1 ara 1 ana öğün tek veriyordum şimdi 2 ana 1 2 de ara öğün veriyorum ama yemiyo ne yapmalıyım iştahının açılması için kilo alması gerekiyor