Biz kullandık bebeğimize çok güzel bir damla ilk kızımda biogia sanırım kullandık ama bunda bulamayınca doktor tavsiyesi ile aldık
Taa ki 6 aylık olup ek gıdaya başlayana kadar bizdede aynı sorun vardı kaç defa hastaneye gittik kaka yapamıyor kıvranıyor diye damla sadece gaz çıkarmada birazda olsa sancıları hafifletmede iyi geldi kaka için işe yaramadı bizde.
( ben zeytinyağını poposuna masaj yaparak sürüyordum birde bi çay kaşığı kadar ağzına döküyordum,bunların dışında mutlaka fitil kullanın işe çok yarıyor kesipte )