Mhy61 Baklavanida bende 2 hafta önce taktırdım beta veriyorsun sonuç çıkınca takıyor 2 dakika bile sürmüyor acısı da yok korkma
rozeriin -Cedric- ayy lütfen bir şey sorabilir miyim 1 ay önce taktırdım korkudan çok hareketlendim takilirken spiral sonrası ilk defa eşimle ilişki yaşadık eşim bir şey hissettiğini söyledi kaymış olabilir mi acaba ağrım sancım kanamam hiç bir şeyim yok
-Cedric- rozeriin hissettiği şey spiral ipi olabilir . Kanamanız var mı? Çünki doktorum bana regl dışı kanama olursa kaydığını anlayabilirsin demişti . Fakat emin olmak adına tekrar bi kontrole gidin rahat eder içiniz en azından 🌸
rozeriin -Cedric- hayır dediğim gibi hiç birşeyim yok ne kanama ne ağrı sancı takılırken çok zor takıldı kayma mi oldu diye çok korktum eşimde öyle söyleyince birden
-Cedric- rozeriin spiral ipi var . O eğer doktor tarafından uzun bırakıldıysa eşiniz ipi hissediyor olabilir
nez34 Baklavanida 1 yıl oldu taktıralı dogum yaptıktan 40 gun sonra taktırdım adet degıldım hıc ama hıc acı hıssetmedım