teachermom5 Kızlar klozet yaptıracağız ama asma klozet mi normal mi karar veremedik asma klozet yani gömme klozet çok şık ama arızalandıgını duydum çoğu kisiden arızalanınca da yapmak için duvarları kırıyolar diyolar böyle sorun yaşayan var mı
Marianne teachermom5 asma kullanmıyorum. Kırmıyorlar, kapağını söküp içini tamir esiyorlar. Yerden olan klozet bana hijyenik gelmiyor.
monica50 teachermom5 annemlerde de kendi evimde de yıllardır asma kullanırız daha bozulduğunu duvar kırıldığını görmedim
nnoktaa teachermom5 2012’den bugüne kadar hep asma klozet kullandık. Bugüne kadar hiçbir sıkıntı yaşamadık. Banyoyu yıkarken silerken de çok rahat.
Marianne teachermom5 kırıldığını görmedim. 2 kere bozuldu, açıp hallettiler. 13 senelik ev, o da 11 senesinde sorun çıkardı. İçindeki hortumlarına kireç tutmuş, onları değiştirdi.