papatya_17 benim giderim ters yerde ve fayanslar eğimli değil bu yüzden yıkamak zor, siliyorum. Yıllardır nadiren yıkadım ama yine de makinem çürüdü lavobodan sıçrayan sularla… Duşa kabin içini çamaşır suyuyla yıkıyorum bazen de kireç çözücüyle, camlarını da kireç çözücü spreyle temizliyorum. Yerler için normal bez kullanıyorum elle siliyorum, klozetin dışını da aynı şekilde bezle siliyorum. Lavabo için damla formunda olan temizleyici kullanıyorum, ara sıra da krem temizleyici. Banyo duvarlarını bazen temiz nemli bir bezle alıyorum bazen de sprey sıkıp siliyorum ve kuruluyorum iz kalmasın diye