simseklivekalpli eedd yani buna hiç takilmadim ama ben de annecim demedim herhalde hiç. Annesi benim niye ona annecim diyim ki desem kendi anneme derim?
eedd simseklivekalpli valla ben de anneme demem kardesim var ona ablam demem mesela görümcem kendi çocuklarına benim çocuğumu sevmeyi öğretmek icin ablacimmm napiyosun de abicim öp yegenini gibi şeyler söylüyor biraz da kişiyle alakali sanirim
Marianne eedd ayyy akraba terörü bu bitmez ki. Kendiniz içinizden nasıl geliyorsa öyle sevin. Nedir bu kalıplaşma, sevmenin de kuralları varmış demekki.
eedd mamacitaa_ bende her şekilde seviyorum ama sanki annecim demem gerekiyor gibi geldiği için aklimda hep o oluyor
acimavi eedd her şeyi söylüyorum ben. 5,5 yaşında olacak. Ben annemden hangi sözcükleri duydum emin değilim ama kızıma içimden geldiği gibi sesleniyorum. Anneciğim, kızım, aşkım, bebeğim vs vs.
nnoktaa eedd aslında bu zaten doğru değilmiş. Çocukta kafa karışıklığına sebep olurmuş. Hangimiz anneyiz hangimiz babasıyız neden bana annecim babacım diyorsun. O yüzden oğlum kızım canım bebeğim bitanem bunları kullanmak daha mantıklıymış. Bir de aşkım sevgilim de doğru değilmiş.