27 aylık çocuğuma denver testinden sonra verildi. Testin tüm aşamaları olumluduydu fakat kitaptan istenilen şeyleri göstermediği için verildi. Konuşmaya destek olacak diye. Normalde gösterebiliyor bunun içinde daha sonra video çekip gönderin denildi. İlaç için erken geliyor bana fakat kullanan annelerin yorumlarını merak ediyorum. Kullananlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim.