birannebirbebek__ Bebeğimin 2 yaşına çok az kaldı ailecek ama güzel fotoğraflar çekileceğimiz bir konsept olsun istiyorum ben eşim ve oğlum yani böyle minimal abartılı olmayan ama görsele çok hitap eden doğum günü fotoğraflarınız varsa atar mısınız bana fikir olsun
Meri-Mel birannebirbebek__ Dün kutladık biz 3 yaşı bu yıl hep önüme düşen çocuğun sevdiği oyuncaklarına balon ve parti şapkası takip minimal süsleme işte 2 yaş balonu çok süslü olmayan bir pasta ve hediyeler ile çocuğu karşılayıp kutlama dün de kendi gorselimizi attık