Biberon ile besliyorsanız yanlış pozisyonda beslendiğinde emmenin basıncı ile kulakta enfeksiyona yol açabiliyor. Bu da yattığında ağrısını daha da ortaya çıkarıyor dik tutunca rahat ediyor. Arkadaşımın bebeği geçen gün bu şekilde doktora gitmişti oradan bilgi sahibi oldum. En iyisi bir doktor kontrolüne gidin.