Erkal Çok titiz bir insan olmama rağmen oğlum uyuz oldu hastaneden bulaştığını düşünüyorum tecrübeli anneler nasıl geçiyor bu hastalık doktor şampuan krem verdi 3 gün uyguldık 10 gün sonra tekrar uygulayın dedi ama çok kaşıntı var
betuldenz Erkal bizde var bir yıldır eczaneden krem yaptırıp kullanıyoruz 3 gün kardesım düzenli kullanmadığı ıcın tekrar bulastı
ebru81_ Erkal benim oğlumda 1 hafta önce oldu parktan bulaştığını düşünüyoruz losyon verdi doktor ama geömedi kardeşine de bulaştı kaö güne geçiyor bu
bezelyem65 Erkal öncelikle çok geçmiş olsun zor bir süreç 😟 uyuz kirden olmaz en çok temiz insanlara bulaşır