ironii Siz yada etrafınızda kız kıza tatile çıkan varmı eşiniz bu duruma ne diyor mesela bir kaç günlük çocuklarla Sapanca tatili diyelim benim cevremdeki arkadaşlarımın eşleri bu konuda katı sizde nasıl durum
Lolik ironii Her sene kuzenlerim , kardeşlerim tatile gideriz kız kıza . Arkadaşlarımla da gitmek istesem karışmaz .
asitutsak7 ironii Eşim kendisi teşvik eder git diye, hatta oğlumuzu da bırakıp gitmemi istiyor rahat rahat kafa dinleyeyim diye ama ben bırakamıyorum, ana yüreği 🥲
Nurklc benseninanonim sana vermiyorsa kendi nasıl gidebiliyor. Sizde ona karışın sonuçta o özgürse sizde öylesiniz. 🙂
duyguluinsan ironii annemler teyzemler her sene gideriz kadın kadına tatil bizim için gelenektir. Eşim bir şey demez, arkadaşlarımla gitmedim evlendiğimden beri, zaman yok :(
ironii duyguluinsan aileye herkes izin verir diye düşünüyorum ama olay kız arkadaşla çocuklarla gitmek ona pek izin vermiyor eşler sanırım
beybitolat ironii bana sürekli gitmek istersen git diyo ama oğlum bu yaza büyüceği için bu yaza planlar yaptım🥹
benseninanonim ironii errrkek ya hani onun erkek erkege gitmesinde sorun yok ama benim gitmemde var ona gore
catperson ironii biz birkaç defa niyet ettik, eşim de destekledi ama nasip olmadı bir türlü. Kızlar olarak bir türlü hepimizin müsait olacağı o aralığı oluşturamadık.
asitutsak7 ironii 22 aylık, bana göre daha çok küçük ya o yüzden bırakamıyorum, aslında kendisinin beni çok taktığı da yok, belki bir iki sorar ama öyle huzursuzluk çıkarmaz, yine de ben bırakamıyorum işte, en fazla 4-5 saat ayrı kalabilirim sanırım 🥲
duyguluinsan ironii hayır canım eşim niye bir şey desin belirttiğim gibi zamanım olmuyor. Ben yoğun çalışıyorum aynı zamanda. Kalan zamanlarımı ailemle geçirmek istediğim için gidemiyorum. Eşimde gidebilir, ne olacak ki hayat çok kısa.