alpannesi720_ Aranızda daha önce emzirme danışmanlığından faydalanmış olan biri var mı Allah için biri yardım etsin yoksa ben bu emzirme işini komple sonlandıracağım yıldım 😔
beyemrr alpannesi720_ Ben aldım ve hiç işime yaramadı onun bana söylediklerini zaten biliyordum param boşuna gitmiş gibi oldu
betusmrv alpannesi720_ e bebek ücretsiz danışmanlık veriyormuş ama siz aradıkça sanırım onlar kayıt oluşturup takip yapmıyor bi arayın isterseniz
catperson alpannesi720_ şimdi alakasız mesleklerden uyduruk online eğitimler alıp da emzirme danışmanlığı yapanlar türemiş. Onlardan değil de sağlık personelinden (bebekle ilgili alandan) alırsanız faydalı olacağına inanıyorum ben.
birminnakannesi06 alpannesi720_ ben aldım yüz yüze görüşme işe yaradı mı bilmem çünkü o zamanlar üst katta yaşıyorduk aşırı sıcaktı kızım da uyanmıyor emmiyordu serin başka yere gidince emmeye başlamıştı.Yine de tutmasında falan yardımcı olmuşsun
alpannesi720_ beyemrr o kadar yoruldum ki 1 hafta hastanede kalma sürecimiz oldu ateşi ağzına vurunca dilinde yara çıktı ondan beridir emmek istemiyor zorla günde 1 yada 2 kez emiyor aç açına ağlıyor
beyemrr beyemrr çok geçmiş olsun ama üzülerek de bu durum geçmiyor maalesef moralinizi bozmamaya çalışın 🥹 Meme reddi mi yapıyor yoksa ağzında yara var demişsiniz o sebepten mi ememiyor ya da süt mü az?
deniz2769 O kadar boş birşey ki yaptıkları hiç birşey yok kafanızı boşaltın tekrar tekrar deneyin bakacak birisi varsa dinlenip kendiniz deneyin ben aldım hiç bir faydaları yok