3 ay önce doğum yaptım 37. Günümde aşırı kanama şikayeti ile doktora gittiğimde içimde parça kaldığını ve kürtaj olmam gerektiğini söylemişti kürtaj dan sonra 2 hafta aşırı kanamam gitmişti sonra 1 hafta kesildi yeniden aşırı kanama şikayeti başladı hematolojiye gittim lösemi Akdeniz anemisi ya da hemofili tanısı almadım pıhtılaşma değerlerimin de sadece 1 ı hafig yüksek diğer değerlerim normal 2 gündür yine aşırı kanamam var regl mi oldum bilmiyorum regl ağrısı da çekmiyorum korkuyorum çünkü bu 3 ayda aşırı kan gitti doktorlarda bir sebep bulamıyorlar