Benimkiler 9,5 aylık aralarında en son 2,5 kg vardı😀 önümüzdeki ay gideceğiz kontrole bakalım fark ne durumda ama doktorumuz normal olduğunu, ikiz olsalar da her bebeğin gelişiminin farklı olduğunu söylüyor herhangi bir geri kalma durumu yok çok şükür ikisi de kendine özgü gelişiyor☺️