Pamukhanim_ benim dediğim ayak altına sürülüyor. Sarımsağı rendeleyip üzerini geçecek kadar zeytinyağı koyuyorsunuz. Birkaç saat bekledikten sonra yağı ayak altına sürüp çorap giydiriyorsunuz ama sarımsaklarını ayırmanız lazım ki yakmasın ayağı. İnstagramda falan çıkıyor baya, çok bilindik bir yöntemmiş ben ilk kez duydum kendimde denedim iki gece üst üste çok iyi geldi. Emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum ya o yüzden onun iyi geldiğini düşünüyorum. Belki denersiniz sonra öyle bir kenarda dursun bu yöntem de :) tiktok hesabınız varsa çok fazla video var bunla ilgili yazınca direkt çıkıyor.